page_banner

News

Forno a pizza a gas più molle da 14 pollici P200

Se avete una tonna di stanza in u vostru cortile o patio è / o cercate un fornu per pizza di tippu più "tradiziunale", fighjate à l'impressionante Softer 14 inch Gas Pizza Oven P200.

● Diametru di cucina: 30 cm

● Potenza: 13000 BTU

● Pressione di Gas: 28-30 mbar

● Pesu: 10,4 kg

● Tipu di Ignition: Piezo

● Dimensioni di u pruduttu: 62 * 40* 30 cm

Puderemu ancu esce in un ramu è dicemu chì hè probabilmente a megliu alternativa à u mattone è u mortar !U fornu in acciaio inox Napolitano presenta una sensazione di l'antica scola cun un aspettu mudernu chì girarà a testa in ogni locu.

caratteristiche (8)

A cupola hè ultra-durabile per via di l'acciaio di calibre pesante à doppia parete è 2 strati di manta d'insulazione in fibra ceramica refrattaria.Questu fa un fornu chì si calienta relativamente rapidamente, mantenendu u calore per ore è ore.

Cù una zona di cucina di 1007 centimetri quadrati enormi, pudete alimentà tuttu u quartiere cun facilità!Puderà 3 grandi pasticci o 6 picculi torti, secondu u tipu di variazione chì andate o se a ghjente spartera.

Ciò chì avemu veramente amatu di Softer, era u sensu di divertimentu è cumunità chì porta.

Piuttostu cà solu di abbandunà u gasu o l'electricità, avete a satisfaczione di fà ellu stessu o avè l'altri aiutanu à creà deliziosi pizze inseme.

Cum'è un vantaghju supplementu, stu fornu à pizza vene cumpletu cù l'accessori chì permettenu di esse usatu per cuciri hamburger, bistecche, cotolette d'agnellu, pisci è più.Hè u fornu di pizza più versatile in questa rivista.

Ciò chì vi sorprenderà hè chì hè definitivamente bassu in u prezzu, cusì serà bè cun voi, pudemu dì chì vale a pena!Se vulete un gustu tradiziunale, u Softer Pizza Oven P200 hè u megliu fornu per pizza à gas in a nostra lista.

A scatula di pizza pò purtà assai divertimentu à a panificazione

1. Fà pizza casalinga: U scopu più ovvi di u fornu di pizza hè di furnisce un fornu assai cunvene per fà pizza.Utilizà a scatula di pizza per fà a pizza in casa pò esse una attività assai interessante.Pudete pruvà à aduprà diverse ingredienti è cundimenti per fà u vostru gustu unicu.
2. Bake bread: L'ambienti d'alta temperatura in u fornu di pizza hè a cundizione ideale per u pane, soprattuttu in l'absenza di forni tradiziunali.Aduprà una scatula di pizza per fà u pane pò aiutà à ammaistrà novi cumpetenze di panificazione è gode di u pane frescu.
3. Fà l'alimentu in fornu: In più di a pizza è u pane, a scatula di pizza pò ancu esse usata per coce altri alimenti, cum'è biscotti, pasticci è carne arrustitu.L'usu di scatuli di pizza per fà questi cibi pò purtà più divertimentu di pane è scelte più gustose.
4. Sparte un alimentu diliziosu cù a famiglia è l'amichi: hè una attività assai interessante per fà un alimentu diliziosu cù una scatula di pizza.Pudete invità a famiglia è l'amichi à tastà i vostri panini.Questu ùn solu vi permetterà di gode di un alimentu diliziosu, ma ancu di un bonu tempu cù l'amichi è i parenti.
In generale, u fornu di pizza pò purtà assai opportunità divertenti è creative per a coccia.Hè un fornu putente chì vi permette di pruvà diverse ricette è tecniche di coccia
 


Tempu di Postu: Oct-09-2022